Asioi verkossa. Päivystys 040 687 9800 (24h)
Paikallisesti, luotettavasti ja ympäristöystävällisesti
Kiinteistöhuolto Riihimäellä ja Hyvinkäällä
Me olemme sujuvan arjen ja mukavan asumisen asialla. Meillä on tieto, millaista ylläpitoa kiinteistö tarvitsee pysyäkseen kunnossa ja kiinteistön käyttäjiä palvelevana. Monipuolisista palveluista löydämme jokaisen tarpeeseen sopivan palvelupaketin.
Huollon hoitokohteet asunnoissa
Jos patterit eivät lämpiä, viemärit eivät vedä, hanat vuotavat tai ulko-oven lukko ei toimi, tee vikailmoitus huoltoyhtiölle. Muiden asunnon varusteiden kunto on pääsääntöisesti huoneiston omistajan hoidettavia. Asukkaan ja taloyhtiön vastuu asunnon tilojen ja laitteiden hoitamisesta ja korjauttamisesta on määritelty alalle laaditussa vastuunjakotaulukossa. Taulukko on usein liitteenä talon asumisohjeissa.
Jatkuva valvonta
Tekninen huoltotyö tapahtuu lämpö-, vesi-, ilmanvaihto- ja sähköjärjestelmien toimintaa seuraamalla ja ohjaamalla. Teknistä huoltoa on myös rakenteiden ja varusteiden kunnon ja toimivuuden seuraaminen ja tarvittaessa korjaaminen. Viikoittaisilla valvontakierroksilla huoltomies tarkkailee mittareista yleisten tilojen ja teknisten laitteiden kuntoa ja toimintaa. Tarvittaessa hän raportoi vikaantuneesta kohteesta, joka kiireellisyyden mukaan tutkitaan ja korjautetaan joko heti, myöhemmällä käynnillä tai määräaikaishuollon yhteydessä.
PHM Digital
Verkkopalvelumme antaa taloyhtiön hallitukselle, asukkaille, isännöitsijälle ja kiinteistönomistajalle pääsyn kiinteistön tietoihin ja mahdollistaa sujuvan yhteistyön ja yhteydenpidon kaikkien tahojen kesken.
Lue lisää